В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області, станом на 01.01.2021 функціонують 35 центрів обслуговування платників при ДПІ та мобільний ЦОП. Адміністративні послуги надаються у 36 ДПІ, мобільному ЦОП та ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
В ЦОП платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Діяльність ЦОП забезпечують 220 працівника, задіяних у роботі ЦОП.
ЦОП забезпечується надання 40 адміністративних послуг, 30 з яких надаються безкоштовно.
В зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусном SARS-Co-V-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», прийом платників частіше здійснюється за попереднім записом, для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.
Протягом січня – грудня 2020 року ЦОП Дніпропетровської області опрацьовано 301845 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг в т.ч. 57280 звернень, що надійшли в електронному вигляді. Платникам податків надано 298082 адміністративні послуги. В т.ч. в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 52828 адміністративні послуги.
Управління електронних сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області забезпечує належну організацію роботи ЦОПів та відповідну координацію роботи структурних підрозділів ГУ ДПС, задіяних у наданні адміністративних та інших послуг.