Податківці Дніпропетровщини продовжують формувати сучасну, прозору та ефективну сервісну службу, орієнтовану на підтримку кожного платника, який сумлінно наповнює бюджети та забезпечує обороноздатність держави.
На черговій онлайн зустрічі фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) з ФОПами, за участю заступника начальника податкової регіону Федора Терханова, йшла мова про сучасні сервіси податкової.
У центрі уваги – Офіси податкових консультантів. Їх відкриття цієї осені при Головних управліннях ДПС у 19 областях та м. Київ стало ще одним кроком до забезпечення максимально комфортної та прозорої взаємодії податківців з платниками.
Новий рівень комунікації сприяє оперативному вирішенню податкових питань шляхом відкритого діалогу та надання практичних роз’яснень. За 2,5 місяці роботи Офісу податкових консультантів при ГУ ДПС (Офіс) надано 1 668 консультацій юридичним та фізичним особам з податкових питань, які стосуються як адміністрування, так і сервісного супроводження. Загалом консультаційна підтримка надається з усіх ключових напрямків: оподаткування фізичних та юридичних осіб, електронні сервіси та звітність, податкові спори, податковий борг тощо.
Консультанти Офісу за кожним зверненням детально аналізують запит та надають фахові роз’яснення при гарантованому збереженні конфіденційності та захисті даних. Консультації безоплатні та доступні для всіх. Всі відвідувачі гарантовано отримують якісний сервіс, ввічливе та уважне ставлення.
На зустрічі акцентовано увагу на можливостях електронних сервісів ДПС України. Головний інструмент цифрової взаємодії з податковою – Електронний кабінет (Е-кабінет) залишається найпопулярнішим онлайн-сервісом і забезпечує надання понад 130 електронних послуг.
Наразі платниками податків Дніпропетровщини подано 37 633 заяви на бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Податківці детально роз’яснили порядок подання заяви про бажання отримувати документи через Е-кабінет. Таке листування – це не тільки відсутність паперових документів, а й оперативне отримання офіційної кореспонденції від податкової служби.
Створення доступного та безбарʼєрного простору для всіх платників, незалежно від індивідуальних потреб – одне з ключових завдань податкової. Приміщення Офісу та центрів обслуговування платників (ЦОП) облаштовані за сучасними стандартами інклюзії, щоб особи з інвалідністю та маломобільні групи населення могли зручно і комфортно отримувати податкові послуги.
До речі, в ЦОПах та в Офісі доступна послуга сурдоперекладу, завдяки чому люди з порушеннями слуху можуть отримувати податкові сервіси та консультації ще зручніше та без перешкод у комунікації.
Модернізація податкового адміністрування та сервісів підтверджують, що сучасна податкова служба – це не тільки контролюючий орган, а помічник, порадник та підтримка для платників податків.