Комунікаційна податкова платформа (КПП) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) залишається зручним та ефективним інструментом для спілкування та взаємодії з бізнесом та громадськістю.
Під час чергової зустрічі розглядали звернення фізичної особи - підприємця, яке надійшло на електронну скриньку КПП, щодо порядку подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.
Фахівці ГУ ДПС акцентували увагу, що сьогодні податкова служба – це, у першу чергу, сервісна служба. Найбільш популярний серед сервісів – Електронний кабінет.
Його функціональні можливості постійно розширюються. Заявника поінформували, що наразі Електронний кабінет надає нову можливість для його користувачів – це листування з Державною податковою службою України (ДПС) в електронному вигляді та подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (Заява).
Податківці ознайомили платника з порядком подання Заяви та наголосили, що це перший крок для листування з податковою в онлайн форматі.
Листування в електронній формі – це оперативна, надійна та зручна комунікація платників із контролюючими органами.
Заява подана – і на електронну пошту платника надсилається повідомлення про надходження усіх документів до особистого Електронного кабінету.
Отже, для платників – це мінімум дій та максимум зручності.
Додатково податківці також розповіли підприємцю про сучасні формати спілкування з податковою службою Дніпропетровщини.
Так, нещодавно при податковій службі області відкрився Офіс податкових консультантів (Офіс) – це сервіс нового типу, який спрямований у своєї діяльності на попередження проблем, а не лише їх вирішення.
Мета створення Офісу – забезпечення ефективного надання усних консультацій з питань податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на податкові органи.
Консультаційні послуги надаються на безоплатній основі при особистому зверненні платника податків.
Для отримання консультації платники також можуть здійснити попередній запис на бажану дату прийому за номером телефону (056) 374 31 18.
Офіс працює за адресою - проспект Богдана Хмельницького, буд. 25, 1-й поверх – будівля Правобережного відділу обслуговування платників Дніпровської ДПІ.
Ознайомитися з додатковою інформацією про послуги Офісу, а також з графіками прийому та контактами, у тому числі для попереднього запису, можна на інформаційному ресурсі – субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС України (Субсайт).
Податківці звернули увагу, що окрім Субсайту також створені сторінка Facebook та YouTube-канал. Усі джерела оперативно оновлюються та наповнюються актуальною інформацією.
Відкрита комунікація з платником в черговий раз підтвердила, що КПП – це сучасний сервіс не лише для діалогу бізнесу, громадськості та податківців, але й для оперативного вирішення актуальних питань застосування чинного законодавства.