Податківці Дніпропетровщини долучилися до Міжнародного форуму «Безпечна, комфортна та спроможна територіальна громада», який проводив Національний технічний університет «Дніпровська політехніка».
Представницька зустріч зібрала експертів з різних сфер, аби обговорити інструменти для сталого розвитку місцевих спільнот. Податківці мали можливість презентувати такі інструменти, зокрема цифровізацію послуг. Податкова сьогодні – це, у першу чергу, сервісна служба – партнер громад у наданні якісних обслуг. Просвітницька місія Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) на форумі спрямовувалась на донесення до широкого загалу успішних практичних кейсів надання адміністративних послуг податковою Дніпропетровщини. Цифровізація і оптимізація інструментів комунікації дозволяють платникам економити час і сприяють підвищенню довіри до контролюючих органів.
«Сучасна Державна податкова служба України прагне стати справжнім партнером для бізнесу та громадян. Тому напрямок надання податкових послуг постійно розвивається», – зазначив заступник начальника податкової Дніпропетровщини Федір Терханов.
На дискусійному майданчику фахівці ГУ ДПС підкреслили, що податкові органи відіграють важливу роль у розвитку територіальних громад. Основна функція податкової системи – наповнення бюджетів усіх рівнів через збір податків і зборів. Це є фінансовою основою для реалізації програм сталого розвитку держави та громад. Місцеві податки забезпечують фінансову стабільність територій, що є критично важливим для довгострокового планування та стійкості, особливо під час економічних криз та воєнного стану.
Податківці розповіли учасникам міжнародного форуму про сервіс нового формату – Офіс податкових консультантів (Офіс), який запрацював у вересні цього року у 20-ти територіальних підрозділах Державної податкової служби України (ДПС), у тому числі при ГУ ДПС.
Дніпропетровщина залишається одним із ключових економічних центрів України. Створення такого Офісу – це підтримка бізнесу на рівні держави. Тут створенні всі умови, аби кожен зміг отримати практичну допомогу і продовжив створювати нові робочі місця, наповнювати бюджети усіх рівнів та зміцнювати обороноздатність країни.
Новий сервіс орієнтований на комунікацію з платниками за принципами уваги, поваги, довіри.
На зустрічі обговорювалися також можливості електронних сервісів ДПС. Адже цифрові послуги від ДПС забезпечують ефективне та зручне обслуговування платників. Особливу увагу акцентовано на оновленні функціоналу Електронного кабінету, мобільного застосунку «Моя податкова».
ДПС постійно працює над удосконаленням онлайн послуг. Створення зручних та доступних сервісів для платників є пріоритетним завданням сучасної податкової служби.