На черговій онлайн зустрічі з суб’єктами господарювання (СГ) Кривого Рогу фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) зупинилися на питанні правильного та своєчасного заповнення податкових накладних, що є важливим фактором зменшення ризиків.
Податківці наголосили, що податкова накладна – ключовий документ у роботі платників податків на додану вартість (ПДВ). Її складають під час продажу товарів чи послуг і обов’язково вносять до Єдиного реєстру податкових накладних (Реєстр). Акцентували увагу на введенні обов’язкових реквізитів і можливих ризиках при некоректному заповненні.
Зупинилися на особливостях складання накладних у випадку постачання товарів/послуг неплатникам ПДВ, алгоритмі виправлення помилок та порядку складання розрахунків коригування.
Податківці наголосили на важливості дотримання дедлайнів реєстрації податкових накладних у Реєстрі, а також відповідальності за їх несвоєчасну фіксацію.
Правильне та своєчасне заповнення податкових накладних – суттєвий чинник прозорості господарських операцій, зменшення ризиків та забезпечення стабільних надходжень до бюджету.
Учасники зустрічі мали можливість отримати фахові відповіді на запитання та корисні рекомендації.
Такі заходи підвищують обізнаність платників і допомагають СГ уникати помилок у практичній діяльності, а також сприяють налагодженню конструктивного діалогу між податковою службою та бізнесом.