Своєчасна сплата податків забезпечує фінансову стабільність держави та сприяє її стійкості перед зовнішніми і внутрішніми викликами. Взаємодія податкової служби з бізнесом і громадськістю спрямована на підвищення рівня податкової культури, відповідального ставлення до виконання платниками своїх податкових зобов’язань.
На минулому тижні фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) спілкувались з громадянами, представниками бізнесу та молоддю у різних комунікаційних форматах: під час проведення семінарів, зустрічей, а також у рамках роботи мобільного ЦОПу ГУ ДПС.
На семінарах, які податківці організували та провели для суб’єктів господарювання м. Кривий Ріг (Прозорий офіс соціальних послуг Тернівської районної у місті ради), м. Покров (Нікопольський район), м. Верхньодніпровськ (Кам’янський район), сел. Магдалинівка (Самарівський район) та с. Вербки (Павлоградський район), говорили про актуальні та важливі теми податкової сфери: податок на майно, визначення МПЗ, податкову знижку, податок на додану вартість тощо.
Легалізація трудових відносин – це те питання, яке вже традиційно під час діалогу обговорюється з бізнесом. Детально зупинились на правилах офіційного оформлення домашніх та неповнолітніх працівників. Податківці також поінформували про спрощений режим трудових відносин.
На зустрічі, проведеній у м. Дніпрі, фахівці ГУ ДПС ознайомили платників із Національною стратегією доходів (НСД) до 2030 року та порядком реалізації експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризики) в Державній податковій службі України (далі – Порядок). Податківці акцентували, що запровадження НСД спрямоване на удосконалення процедур податкового адміністрування. Також зазначили, що Порядок визначає, зокрема механізм впровадження нових підходів до управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) без залучення до процесу платника податків безпосередньо.
Сервісне обслуговування платників податків залишається пріоритетним напрямком роботи податкової служби. Фахівці ГУ ДПС продовжують чергування в ЦНАПах для надання адміністративних та інших послуг. Під час взаємодії з платниками враховуються потреби і особливості суб’єкта звернень, щоб платник отримав сервіс швидко і у зручний спосіб.
Так, працівниками Жовтоводського сектору обслуговування платників Кам’янської ДПІ ГУ ДПС, задіяними у роботі мобільного ЦОПу ГУ ДПС, здійснено виїзди до ЦНАПів П’ятихатської міської ради (м. П’ятихатки), Жовтоводської міської ТГ (м. Жовті Води) та Вишнівської ТГ (с. Вишневе). Також фахівці Верхньодніпровського сектору обслуговування платників Кам’янської ДПІ ГУ ДПС відвідали ЦНАП виконавчого комітету Вільногірської міської ради (м. Вільногірськ).
Під час чергування у ЦНАПах податківці приймали заяви щодо внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (форма № 5ДР), надавали усні консультації з питань земельного податку, МПЗ та податку на нерухоме майно, відмінне від земельного податку, а також – практичну допомогу щодо оформлення, зокрема заяв про бажання отримувати документи в електронному вигляді через Електронний кабінет.
Податкова служба активно підтримує принцип безбар’єрності. Забезпечення комфортних і рівних умов для кожного під час отримання послуг – це той орієнтир, який створює сьогодні доступне та інклюзивне середовище для всіх громадян у нашій державі.
Формування та вдосконалення податкової культури у молодого покоління – під особливою увагою податківців.
У м. Нікополь відбулась онлайн зустріч з учнями Нікопольського природничо-математичного ліцею № 26 Нікопольської міської ради. Крім того, у м. Самар податківці зустрілись із здобувачами освіти Самарівського кооперативного фахового коледжу.
Фахівці обласної податкової ознайомили учнівську аудиторію з адміністративними послугами, які надають органи ДПС; електронними сервісами ДПС України, за допомогою яких у режимі реального часу платники можуть обмінюватись інформацією з податковою службою та знайти для себе необхідну інформацію, та з алгоритмом дій для отримання електронних довірчих послуг.
Право на податкову знижку за навчання і вибір майбутньої професії – кейси комунікації з молоддю. У ході спілкування податківці надали хлопцям та дівчатам поради щодо вибору майбутньої справи.
Інформаційно-роз’яснювальна робота податкової служби має важливе значення. Відкриті комунікації податківців з бізнесом і громадськістю прибирають бар’єри у взаємовідносинах і підвищують рівень довіри до контролюючих органів. А обізнаність платника в нормах законодавства – це гарантія роботи бізнесу у правовому полі, без порушень законодавства. Результат – позитивна динаміка надходжень до бюджетів.