Сплата мінімального податкового зобов'язання спадкоємцями – у фокусі уваги комунікаційної податкової платформи (КПП) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС). Через КПП завжди можна поставити запитання і оперативно отримати фахові роз’яснення.
«Обізнаність у податковому законодавстві дозволяє платникам уникати помилок під час ведення бізнесу. Комунікаційна податкова платформа є одним з активних інструментів ефективного вирішення нагальних питань», – зазначив заступник начальника податкової служби Дніпропетровщини Федір Терханов.
Керівниця фермерського господарства Самарівського району звернулась на КПП з проханням роз’яснити питання оподаткування земельних ділянок фізичних осіб, її цікавив порядок сплати мінімального податкового зобов'язання у випадку смерті власника земельної ділянки за період до дати оформлення прав власності спадкоємцями.
На зустрічі податківці зазначили, що спадкоємці фізичної особи – власника земельної ділянки, які отримали право власності на земельну ділянку або скористались своїм правом на оренду і оформили відповідний договір, сплачують МПЗ з місяця, в якому вони набули права власності або права користування нею.
Фахівці ГУ ДПС звернули увагу, що надсилати документи для проведення реєстрації, внесення змін або отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків можна за допомогою електронних сервісів. У тому числі через мобільний застосунок Державної податкової служби України (ДПС) «Моя податкова» або через сервіс «Електронний кабінет» на сайті ДПС.
Податкова служба, як сервісна служба, робить все можливе, щоб кожен отримував необхідні послуги швидко, зручно та з повагою до своїх потреб.