Зустрічі фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) з представниками бізнесу – членами Спілки українських підприємців вже стали традиційними. Такі заходи – важливий інструмент для розвитку підприємництва у регіоні. Вони дозволяють бізнесу оперативно адаптуватися до законодавчих нововведень та ефективно використовувати всі доступні переваги.
«Зустрічі зі Спілкою українських підприємців – це прозора співпраця, ефективне провадження інновацій та успішний розвиток бізнесу, а відтак – наповнення бюджетів та зміцнення обороноздатності країни. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу», – зазначила очільниця податкової служби Дніпропетровщини Теодозія Чернецька.
Під час чергового діалогу говорили про актуальні питання оподаткування резидентів Дія Сіті.
Дніпропетровщина – регіон з потужним ІТ-потенціалом. Зустріч з представниками Спілки українських підприємців цього разу фокусувалася на підтримці резидентів Дія Сіті, які мають унікальні податкові пільги. Використання переваг – це можливість вивести бізнес на новий рівень.
Спеціальний режим оподаткування резидентів Дія Сіті передбачає можливість переходу на оподаткування за особливими умовами за ставкою податку на прибуток підприємств у розмірі 9 % та оподаткування лише низки операцій. Це, зокрема, виплати дивідендів, роялті в сумах перевищення ліміту, процентів на користь нерезидентів; виплати, що здійснюються у зв’язку із вкладенням в об’єкти інвестицій, що перебувають за межами території України, або придбання майна, робіт, послуг у неплатника податку – нерезидента.
Окрему увагу звернули на уточнений з 01 грудня 2024 року перелік податків і зборів, від сплати яких звільняються мобілізовані фізичні особи – підприємці (ФОП) та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Акцентували, що у податковій службі області працюють номери телефонів «гарячої лінії» з надання консультацій щодо податкових питань мобілізованих ФОПів та ветеранів, а також членів їхніх родин.
Такі інформаційні зустрічі дозволяють підприємцям економити час, ресурси та працювати ефективніше.