Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) повідомляє.
Протягом січня – березня 2024 року до спеціалізованої автоматизованої системи – сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 107 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних та юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у поточному році збільшилась на 24 одиниці.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 45 звернень (42,1 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 28 звернень (26,2 %);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 4 звернення (3,7 %);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1,9 %).
Протягом першого кварталу 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 35 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр».
Тематика таких письмових звернень:
- надання податкових консультацій з оподаткування спадщини та з інших питань –11 (31,4 %);
- контрольно-перевірочна робота – 8 (22,9 %);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 4 (11,4 %);
- податкова заборгованість – 2 (5,7 %);
- інші питання – 10 (28,6 %).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» впродовж січня – березня 2024 року надійшло 3 звернення з наступних питань:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (66,7 %);
- отримання довідки про доходи – 1 (33,3 %).
У першому кварталі минулого року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 26 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 11 звернень.