Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) забезпечується якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт - центру ДПС.
Так, у січні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 40 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році збільшилась на 13 одиниць (у січні 2023 року – 27 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
У січні 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 15 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний цент» і 1 звернення, що надійшло на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика 15 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 8 (53,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 3 (20,0%);
- податкова заборгованість - 2 (13,3%);
- інші питання – 2 (13,3%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 1 звернення стосовно проведення перевірки з питань дотримання вимог законодавства щодо застосування РРО та ухилення від оподаткування.
У січні 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 7 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 5 звернень.