Розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Всього у січні – листопаді 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 264 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 340 одиниць. (січень – листопад 2021 року – 604 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 83 звернень (31,4%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 96 (36,4%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (6,06%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 11 звернень (4,33%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – листопад 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 172 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 19 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- питання зі сплати єдиного внеску – 38 звернень (22,1 %);
- отримання чи відмова від ІНН – 30 (17,4 %);
- про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання –21 (12,2%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,6%);
- несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,8 %);
- працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,7 %);
- припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,7 %);
- щодо роботи ДПІ – 5 (2,9 %);
- щодо надання звітності – 4 (2,3 %);
- повернення коштів за навчання – 7 (4,1%);
- інші питання – 21 (12,2 %).
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 9 (47,4 %);
- питання зі сплати єдиного внеску та отримання довідок – 8 звернень (42,0 %);
- отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,3 %);
- на роботу ДПІ – 1 (5,3 %).
За відповідний період 2021 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 507 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 53 звернення.