«Протягом січня - травня поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 383 заявника Дніпропетровського регіону.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі - ГУ ДПС) - 188 звернень (49 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 140 (36,6 %)», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також, у січні – травні 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 271 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 18 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».