На телефон сервісу «Пульс» Державної податкової служби України платники Дніпропетровської області звернулися 295 раз з початку 2021 року. Усі звернення були уважно розглянуті, питання вирішені по суті та у встановлений законодавством строк.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі – ГУ ДПС) – 160 звернень (54,3 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 84 (28,5 %)», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Нагадаємо, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Також, у січні – квітні ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 229 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 13 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»