Питання 1. Доброго дня. Який графік роботи ЦОП у будні та вихідні дні?
Відповідь. Відповідно до наказу ДФС України від 16.11.2018 №739 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП»:
Час прийому відвідувачів ЦОП ДПІ управлінь створених на правах відокремлених підрозділів ГУ ДПС (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) – з понеділка по четвер з 9 год.00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., субота та неділя – вихідні.
Обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хвилин.
В останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.
Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.
Питання 2. Хочу отримати відповідь на таке питання. Які терміни надання адміністративної послуги, щодо видачі реєстраційного номеру облікової картки платника податків?
Відповідь. Відповідно до п.6 ст.Х Наказу Міністерства фінансів України №822 від 29.09.2017 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків» контролюючий орган протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи (представника) надає відомості з Державного реєстру
Питання 3. В мене таке питання. Направив запит на отримання довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів в електронному вигляді. Чи можу я отримати довідку в електронному вигляді і в який термін?
Відповідь. Згідно з наказом Міністерства фінансів України №733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи»
Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.
Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.
Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Питання 4. В мене таке питання. Чи забезпечуються платники податків в Центрах обслуговування платників безоплатними бланками заяв та декларацій?
Відповідь: Відповідно до абзацу четвертого п.п. 6.3.2.5 п.п. 6.3.2 п. 6.3 розд. 6 Примірного регламенту центру обслуговування платників, затвердженого наказом ДФС від 16.11.2018 № 739 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП» (далі – Примірний регламент), відвідувачі забезпечуються кульковими ручками, папером, та безоплатними бланками заяв для отримання адміністративних послуг та декларацій, передбачених Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями.
Крім того, на стендах «Адміністративні послуги» розміщується, зокрема, інформація про можливість безоплатного отримання бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги із зазначенням місць в яких їх можна отримати, контактних даних посадових осіб, відповідальних за їх видачу (абзац двадцять шостий п.п. 6.3.2.6 п.п. 6.3.2 п. 6.3 розд. 6 Примірного регламенту).