В інформаційному агентстві "МОСТ-Днепр" відбулася прес-конференція начальника управління обслуговування платників Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алли Свірської на тему: «Про результати розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, організації роботи Центрів обслуговування платників податків Дніпропетровської області».
За її словами, з початку 2019 року до Головного управління надійшло 273 письмових звернення громадян, з них 273 заяви. За відповідний період 2018 року – 411 звернень.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:
- контрольно-перевірочної роботи;
- інформування про ухилення від сплати податків;
- консультація з питань податкового законодавства.
До органів ДПС у Дніпропетровській області протягом січня – серпня 2019 року надійшло 13 колективних звернень, повторних звернень не надходило. За 8 місяців поточного року керівництвом ГУ ДПС було проведено 11 особистих прийомів.
Протягом січня – серпня 2019 року ГУ ДПС розглянуто 189 письмових запитів на публічну інформацію. Всі запити виконані в термін, встановлений законодавством.
З метою уникнення корупційної складової та для забезпечення зручності платників податків, податковою службою розроблено з використанням сучасних Web-технологій та введено в дію електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).
Перевагами його використання є загальнодоступність, значна економія часу та можливість отримувати необхідну інформацію у будь-який час.
У Дніпропетровської області, станом на 01.09.2019 року функціонують 36 Центрів обслуговування платників. Діяльність ЦОП забезпечують 195 працівників структурних підрозділів. ЦОП забезпечується надання 31 адміністративної послуги, 18 з яких надаються безкоштовно.
У січні – серпні 2019 року центрами обслуговування платників Дніпропетровської області опрацьовано 205765 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг. Платникам податків надано 203643 адміністративних послуги.
В середньому щомісяця центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надається майже 23945 адміністративних та інших послуг.
«У приміщенні кожного Центру обслуговування платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Для зручності відвідувачів, кожний Центр обслуговування платників обладнано безкоштовним доступом до мережі Інтеренет, працює комп’ютер з якого можна надати електронну звітність або опрацювати необхідні документи», - зауважила Алла Свирська.