Одним із головних напрямків роботи органів ДПС залишається конструктивний діалог з платниками податків.
Комунікаційна податкова платформа – сучасний формат спілкування органів ДПС з платниками податків. Такий формат спілкування є ефективним способом оперативного розгляду проблемних питань.
З початку 2023 року, станом на 14.03.2023 на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 42 звернення від платників податків. Всі заявники отримали зворотній зв’язок.
Із загальної кількості звернень, з якими звернулись платники до ГУ ДПС – 27 стосуються питань податкового законодавства, а за 15 зверненнями організовано онлайн зустрічі.
Крім того, у ГУ ДПС працюють телефонні «гарячі лінії», подзвонивши на які, платники мають можливість отримати необхідну інформацію від фахівців ГУ ДПС за функціональними напрямками роботи.
Найчастіше платники зверталися на «гарячі лінії» з питаннями щодо зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; податкового боргу; подання податкових декларацій; обліку платників тощо.
Отже, у разі виникнення питань, що потребують оперативного розгляду, необхідно надіслати на електронну скриньку комунікаційної податкової платформи ГУ ДПС dp.ikc@tax.gov.ua свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення. Рекомендуємо у запитах вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), ПІБ (РНОКПП), адресу, контактний номер телефону, питання по суті, e-mail тощо.
Також, для отримання роз’яснень можливо звернутись на «гарячі лінії» ГУ ДПС. Номери телефонів «гарячих ліній» територіальних органів ДПС розміщено на головних сторінках субсайту «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» та вебпорталу ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial
Закликаємо платників користуватись швидкими, зручними та мобільними каналами зв’язку з податківцями!
Саме для вчасного та оперативного реагування на проблеми бізнесу в органах ДПС і створені комунікаційні податкові платформи та діють «гарячі лінії»!