За участі заступника начальника ДПІ - начальника відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Кам’янської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Кам’янська ДПІ) Наталії Савіної проведено засідання «круглого столу» для платників податків на тему «Новації податкового законодавства в умовах воєнного стану».
Заступник начальника Кам'янської ДПІ Наталія Савіна повідомила про новації податкового законодавства, основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року, про виконання заходів у рамках Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та щодо можливості здійснення листування в електронному вигляді через Електронний кабінет та переваги використання системи управління комплаєнс-ризиками. Присутніх поінформували про правила звільнення від податкових зобов'язань для ФОПів, які мобілізовані або підписали контракт на військову службу. Обговорили надання консультацій мобілізованим самозайнятим особам та ветеранам, а також членам їхніх родин з податкових питань в ГУ ДПС.
Фахівчиня зазначила, що офіс податкових консультантів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Офіс) створено з метою забезпечення оперативного та ефективного надання усних консультацій юридичним та фізичним особам з питань застосування податкового та іншого законодавства, контроль за яким здійснюють податкові органи. Офіс розпочав свою роботу 8 вересня 2025 року за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 25 (перший поверх). Для отримання консультацій платники можуть здійснити попередній запис на бажану дату прийому за номером телефону (056) 374 31 18.
Податківець звернула увагу на можливість здійснення листування з податковою службою дистанційно через Електронний кабінет. Заяву про бажання отримати документ через Електронний кабінет (Заява) можна відправити у кілька кроків. Присутнім роздали листівки з інструкцією подання Заяви за QR-кодом.
Наталія Савіна зауважила, що до кінця поточного року платники можуть скористатися правом на податкову знижку, у т.ч. внутрішньо переміщені особи відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України - зробити це просто та зручно за допомогою сучасних електронних сервісів від ДПС.
Учасникам нагадали про легалізацію трудових відносин та консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС, застосування РРО в умовах воєнного стану та обов’язкові реквізити фіскального чеку, про виконання заходів у рамках Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Обговорили роботу комунікаційної податкової платформи, що створена при податковій службі області за адресою dp.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС.
Наталія Савіна акцентувала увагу платників на альтернативні шляхи отримання послуг та сервісів ДПС – через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова».
Податківиця розповіла про сервіс «Пульс» Державної податкової служби України, що приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.
Наприкінці учасники отримали відповіді на запитання, а також друковану продукцію зазначеної тематики.
Продовжуємо комунікацію разом на спільний результат!