Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Синельниківський район) нагадує, що стратегічна мета управління комплаєнс-ризиками – це постійне підвищення рівня добровільного дотримання платниками податків вимог податкового законодавства шляхом виявлення та визначення пріоритетності ризиків втрати податкових надходжень і впровадження заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків
Визначаються три основні категорії заходів впливу
в системі управління комплаєнс-ризиками:
- Профілактичні: включають в себе навчання щодо дотримання законодавства та нагадування про майбутні терміни подачі документів;
- Допоміжні: включають надання платникам податків у певній галузі інформації про типові помилки у звітності;
- Реактивні: включають проведення контрольно-перевірочних заходів, заходів з погашення податкового боргу.