Фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) впродовж тижня комунікували з платниками податків у різних форматах.
Податківці спілкувались з громадянами і представниками підприємницької діяльності Павлоградського, Синельниківського, Нікопольського та Криворізького районів Дніпропетровщини за різною податковою тематикою.
Так, представники ГУ ДПС провели засідання «круглого столу» у ЦНАПі Юр’ївської селищної ради, а також у Богданівській сільській раді (Павлоградський район); на Нікопольщині; з представниками фермерських господарств Софіївської територіальної громади (Криворізький район).
Під час діалогу розглядались такі інформаційні кейси:
- випадки обов’язкового декларування отриманих впродовж 2024 року доходів та способи подання податкової декларації про майновий стан і доходи;
- визначення мінімального податкового зобов’язання;
- сплата військового збору;
- застосування РРО/ПРРО;
- нові правила отримання ліцензій на зберігання пального;
- переваги електронних сервісів ДПС тощо.
На семінарах, проведених фахівцями ГУ ДПС у м. Покрові та м. Нікополі, увагу акцентовано, зокрема на важливості своєчасної та повної сплати податків, зборів і платежів. Збереження та створення робочих місць, виплата належного рівня заробітної плати найманим працівникам – також у фокусі комунікацій.
У зустрічах з платниками податків Павлоградського району, Нікопольщини та Великомихайлівської громади Синельниківського району взяли участь керівники Павлоградської ДПІ ГУ ДПС Наталія Тімоніна, Нікопольської ДПІ ГУ ДПС Наталія Міщенко, Покровського сектору обслуговування платників Синельниківської ДПІ ГУ ДПС Маргарита Бондаренко.
На Криворіжжі податківці зустрічались з представниками Лозуватської сільської ради та селищної ради Широківського району.
На зустрічах, крім новацій і норм податкового законодавства, обговорювались питання щодо створення комфортних умов для платників та надання якісних адміністративних послуг.
У ході зустрічей учасників проінформували про переваги комунікаційної податкової платформи та про номери телефонів «гарячих ліній», на які кожний, хто звернувся, може отримати фахову консультацію з проблемного питання.
Комунікуємо та допомагаємо бізнесу.