Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему
«Застосування РРО, нововведення Закону №3219»
У Вільногірській ДПІ Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219».
На запитання платників податків відповів начальник Вільногірської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Жушман Владислава Валеріївна.
Питання 1: Добрий день!
Чи можна через Електронний кабінет замовити картку платника податків?
Відповідь. Доброго дня!
Так, можна. Для цього необхідно в приватній частині Електронного кабінету, доступ до якої надається після проходження користувачем електронної ідентифікації, зайти в меню «ЕК для громадян» та обрати розділ «Облікова картка фізичної особи – платника податків (1 ДР)». Натиснути «Створити» та виконати необхідні дії. Потім підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та відправити. Після цього Ви отримаєте повідомлення: Відповідь № 1 (Повідомлення про отримання документу) та Відповідь № 2 Фінальна (Повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи-платника податків – форма № 1 ДР). Після підтвердження Ви можете звернутися до ДПІ за отриманням картки платника податків.
Питання 2: Добрий день!
В яких ДПІ Дніпропетровської області можна отримати безкоштовні КЕП, і якщо так, то де саме?
Відповідь. Доброго дня!
Отримати безкоштовні КЕП в Дніпропетровській області можливо у наступних пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України:
у м. Дніпро за адресами
- просп. Слобожанський, буд. 95а (в Придніпровській ДПІ),
- просп. Богдана Хмельницького, буд. 25 (в Шевченківській ДПІ),
у м. Кривий Ріг за адресами
- просп. Героїв – підпільників, буд. 42 (в Криворізькій північній ДПІ)
- вул. Пушкіна, буд. 4а (в Криворізькій південній ДПІ)
у м. Кам’янське за адресою
вул. Медична, буд. 9 (в Кам’янській ДПІ),
у м. Новомосковськ за адресою
вул. Микити Головка, буд. 30 (в Новомосковській ДПІ).
Питання 3: Добрий день!
Як користуватись сервісом «Реєстр платників єдиного податку», розміщеним у приватній частині Електронного кабінету?
Відповідь. Доброго дня!
На період дії воєнного стану доступ до Реєстру платників єдиного податку надається за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації в приватній частині Електронного кабінету.
Для перевірки даних, зокрема, про дату (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платником податків або дату виключення з реєстру платників єдиного податку достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.
Водночас інформація про юридичних осіб – платників єдиного податку четвертої групи у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету відсутня.
Питання 4: Добрий день!
Як фізичній особі направити запит для отримання довідки про доходи?
Відповідь. Доброго дня!
Для отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді необхідно:
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн. Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням КЕП фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин. Вiдповiдь на Запит у електронному виглядi можна переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи».
Звертаю увагу, що Запит може бути сформований починаючи з I кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, тому загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів). Інформація про доходи за останній звітний період надається через 50 днів після його закінчення.
Питання 5: Добрий день!
Чи застосовує СГ РРО та/або ПРРО у разі реалізації товарів (послуг), оплата за які здійснюється за допомогою сервісу «Інтернет-банкінг»?
Відповідь. Доброго дня!
Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг встановлені Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями. Дія його поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Банківський сервіс «інтернет-банкінг» – це сучасний програмний комплекс, що дає змогу контролювати стан своїх рахунків та здійснювати банківські операції без відвідування установи банку в режимі 24 години на добу з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Інтернет.
Інтернет-банкінг, на відміну від платіжного застосунку, робить тільки пряме перерахування коштів з рахунку платника на рахунок отримувача на основі розпоряджень, які клієнт передає банку на відстані, і для цього клієнт самостійно повинен обрати в інтерфейсі Інтернет-банкінгу свій рахунок, з якого він бажає сплатити, та вказати платіжні реквізити отримувача – код отримувача та його IBAN.
Враховуючи викладене, суб’єкт господарювання не застосовує реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмний РРО у разі реалізації товарів (послуг), оплата за які здійснюється за допомогою сервісу «Інтернет-банкінг».