Нещодавно в Лівобережній ДПІ Головного управління у Дніпропетровській області відбулася «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС- на допомогу платникам податків» за участю Петра Целуйка.
Надаємо відповіді на декілька із них, які найбільш цікавили платників податків:
Питання: Яким чином роботодавець може надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу через Електронний кабінет?
Відповідь: У відкритій частині Електронного кабінету в розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».
Так, в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач може створити, заповнити, відредагувати, підписати та надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу в електронній формі за ідентифікатором форми J/F3001001.
Питання : Як фізичній особі дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?
Відповідь: Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет, зайти до якого можна за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС
Питання: Яку програму можна обрати для подання звітності?
Відповідь: Є дуже багато платних програм, проте Державна податкова служба надає безкоштовне програмне забезпечення- це «Електронний кабінет» та «Єдине вікно подання електронної звітності».