Під час зустрічі з представниками бізнесу Софіївського регіону податківцями Софіївської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області розглядались актуальні питання застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) та програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО) фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку, а також переваги подання податкової звітності та зручності користування електронним кабінетом при взаємодії між бізнесом та ДПС.
Начальник Софіївської ДПІ Владислав Клюцковський нагадав, що з 01 січня 2021 року до 01 січня 2022 року РРО та/або ПРРО не застосовуються фізичними особами – підприємцями (ФОП) – платниками єдиного податку другої – четвертої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року (1 320 000 грн.), незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:
реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;
реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Закцентував увагу, що з 01 січня 2022 року застосування РРО та/або ПРРО обов’язкове для усіх ФОП – платників єдиного податку другої – четвертої груп, незалежно від обсягу доходу та видів діяльності. ФОП – платники єдиного податку першої групи РРО та/або ПРРО не застосовують.
Учасники зустрічі були проінформовані щодо покрокової процедури реєстрації та роботи з ПРРО, зокрема, де і як обрати програмне забезпечення, як отримати кваліфікований електронний підпис та зареєструвати господарську одиницю, як подати Заяву про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (форма J/F 1316602) через Електронний кабінет платника податків та зареєструвати касира на фіскальному сервісі.
Керівник Софіївської ДПІ також зосередив увагу присутніх на актуальності дистанційного спілкування в умовах сьогодення, що можливе завдяки роботі електронних сервісів ДПС, зокрема Електронного кабінету платника податків. Завдяки його роботі фізичні особи, фізичні особи-підприємці та юридичні особи можуть отримувати всі послуги в режимі он-лайн швидко, зручно та цілодобово.
Крім того, Владислав Клюцковський розповів присутнім на зустрічі про впровадження зразків сучасного обслуговування платників податків та коротко охарактеризував використання електронних сервісів, зокрема: «ЗІР», сервіс «Info TAX», субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області», Telegram-канал «ДПС України», сторінки «ДПС України» та «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook. Платників проінформовано про позитиви новацій, в тому числі, щодо зручності користування інформаційними ресурсами, які розміщуються в соціальних мережах Facebook. Всі присутні з задоволенням приєднались у соціальній мережі Facebook до сторінок «ДПС України» та «ДПС у Дніпропетровській області».