Криворізький південний відділ організації роботи ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 01 вересня 2020 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.01.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.07.2020 за №723/35006 (далі – Наказ № 261). Основною метою Наказу № 261 є спрощення механізму обміну електронними документами з контролюючими органами.
Приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Договір) відбувається після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства.
Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису, які станом на день набрання чинності Наказом № 261 є чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 5 розділу III Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
Можливість обробки Заяв про приєднання до Договору за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (зі змінами) забезпечуватиметься до набрання чинності Наказу № 261.
Якщо в обліковій картці юридичної особи наявна інформація про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського обліку, або у підприємства є особа, яка виконуватиме підпис накладних, – першим документом необхідно направити повідомлення про наявний новий електронний цифровий підпис. Дане повідомлення буде розглянуте та підписане автоматично у день направлення.
Для отримання допомоги з питання реєстрації та роботи сервісу ДПС України «Електронний кабінет» діє телефон гарячої лінії 0-800-501-007.