За зверненням представників бізнесу лівобережної частини міста Дніпра податківці Лівобережного відділу обслуговування платників Дніпровської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) провели семінар.
Обговорили питання реформування податкової системи та вдосконалення процедур податкового адміністрування, спрямовані на підвищення прозорості, ефективності та зручності взаємодії між бізнесом і контролюючими органами.
Учасників діалогу поінформували про відкриття Офісів податкових консультантів (Офіс) у 20-ти регіонах, у тому числі і у Дніпропетровській області та м. Київ.
На початку грудня Державна податкова служба запустила цифровий сервіс «TAX Control».
Це новий дієвий інструмент для виявлення порушень у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.
Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС. Сервіс у доступі 24/7 з будь-якого пристрою.
Повідомляйте про:
- невидачу фіскального чека;
- торгівлю без ліцензії чи порушення реалізації підакцизної продукції;
- відмову у прийнятті банківської картки;
- роботу без державної реєстрації суб’єкта господарювання;
- неоформлених працівників.
Обговорювалися питання реалізації права платників податків на отримання податкової знижки, а також важливість офіційного працевлаштування найманих працівників як запоруки дотримання трудового законодавства та соціальних гарантій.
Податківці повідомили про основні поняття та напрями безбар’єрності – один із напрямів Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Створення доступного сервісного простору, де кожен відвідувач може отримати підтримку без комунікаційних бар’єрів є запровадження з вересня поточного року у ЦОПах нашої області нової послуги – онлайн переклад жестовою мовою для громадян з порушенням зору.
Щоб скористатись цією послугою платнику необхідно звернутися до фахівця ЦОПа і повідомити про потребу у перекладі жестовою мовою.
Нагадали про обов’язкові реквізити фіскального касового чеку. Згідно з вимогами законодавства фіскальний касовий чек має містити наступні обов’язкові реквізити.
Зокрема, найменування суб’єкта господарювання, адреса та назва торгової точки. Адреса має відповідати документам (договір оренди, право власності) та збігатися з місцем фактичної видачі чеків.
Учасникам семінару нагадали про діючі електронні сервіси ДПС України та роботу комунікаційної податкової платформи, створену при податковій службі області.
Сучасним ефективним та оперативним майданчиком для діалогу бізнесу та громадськості з податківцями є комунікаційна податкова платформа.
Вона створена та діє на базі ГУ ДПС задля оперативного вирішення актуальних питань застосування податкового законодавства та спілкування з громадськістю і бізнес-спільнотою.
Кожен платник має можливість звернутись на платформу з актуальним для себе питанням або з пропозицією провести зустріч з питання, яке його цікавить та знаходиться у компетенції податкового органу, задля оперативного його вирішення.
Адреса електронної скриньки комунікаційної податкової платформи: dp.ikc@tax.gov.ua.