Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Кам'янській ДПІ проведено зустріч з платниками податків

опубліковано 04 грудня 2025 о 10:39

За участі начальника Кам’янського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - Кам’янський відділ податків і зборів з фізичних осіб) Кирила Калабухова  проведено зустріч для платників податків на тему «Новації податкового законодавства в умовах воєнного стану».

Начальник Кам’янського відділу податків і зборів з фізичних осіб Кирило Калабухов під час заходу повідомив про новації податкового законодавства, основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року, переваги використання системи управління комплаєнс-ризиками та правила звільнення від податкових зобов'язань для ФОПів, які мобілізовані або підписали контракт на військову службу. Платників поінформували: для надання консультацій мобілізованим самозайнятим особам та ветеранам, а також членам їхніх родин з податкових питань в Головному управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) працюють номери телефонів «гарячої лінії». 

Податківець звернув увагу на можливість здійснення листування з податковою службою дистанційно через Електронний кабінет. Заяву про бажання отримати документ через Електронний кабінет (Заява) можна відправити у кілька кроків. Присутнім роздали листівки з інструкцією подання Заяви за QR-кодом. 

Фахівець нагадав, що платники податків, за потреби, мають можливість отримати усну фахову консультацію з податкових питань, звернувшись до Офісу податкових консультантів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Офіс). Прийом здійснюється: 

- без попереднього запису – у години вільного прийому за режимом роботи ГУ ДПС: понеділок – п’ятниця з 08 год 30 хв до 17 год 00 хв, перерва з 12 год 30 хв до 13 год 00 хв, 

- за попереднім записом – у зручний для відвідувача час, номер телефону для запису (056) 374 31 18. 

Приміщення Офісу облаштоване за сучасними стандартами доступності для забезпечення зручного та комфортного отримання податкових послуг особами з інвалідністю та маломобільними групами населення. Крім того, запроваджено послугу онлайн-сурдопереводу, завдяки чому люди з порушеннями слуху можуть отримувати податкові консультації ще зручніше та без перешкод у комунікації.

На Дніпропетровщині Офіс податкових консультантів працює за адресою:  м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 25.  

Кирило Калабухов зауважив, що до кінця поточного року платники можуть скористатися правом на податкову знижку, у т.ч. внутрішньо переміщені особи відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України - зробити це просто та зручно за допомогою сучасних електронних сервісів від ДПС. Було наголошено, що задля комфортних умов для платників податків – фізичних осіб та спрощення процедури подання декларації про майновий стан і доходи, діє сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» у приватній частині Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/). 

Учасникам нагадали про переваги легальної зайнятості, роботодавцям - про відповідальність, працівникам - про права, торгівлю через мережу Інтернет, консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС. Обговорили новації у законодавстві, пов’язані зі сплатою/поверненням платежів, та їх практичне застосування, як правильно сплатити податки через мобільні застосунки банків та плату за землю, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Закон України від 16 липня 2025 року № 4536-IX, про виконання заходів у рамках Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Приділили увагу роботі комунікаційної податкової платформи, що створена при податковій службі області за адресою dp.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС.

Кирило Калабухов акцентував увагу платників на альтернативні шляхи отримання послуг та сервісів ДПС – через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова», нагадав про сервіс «Пульс» Державної податкової служби України.

Наприкінці учасники отримали відповіді на запитання, а також друковану продукцію зазначеної тематики.

Продовжуємо комунікацію разом на спільний результат!