Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) та створеними управліннями на правах відокремлених підрозділів забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку dp.zvern436@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.
Так, за січень 2020 року до ГУ ДПС надійшло 33 письмових звернення громадян, з них: 33 заяви, у тому числі 1 колективне звернення від 2 громадян.
За відповідний період 2019 року - 31 звернення.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:
контрольно-перевірочної роботи;
консультацій з питань податкового законодавства.
На виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС організовано відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС у Дніпропетровській області .
За січень 2020 року керівництвом ГУ ДПС у Дніпропетровській області, було проведено 1 особистий прийом.