Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) та її територіальними управліннями забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
ГУ ДФС здійснюється розгляд звернень громадян, які найшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДФС, за завданням ДФС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДФС створено спеціальну електронну поштову скриньку zvern436@sfs.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.
Так, з початку 2019 року до ГУ ДФС надійшло 273 письмових звернення громадян, з них: 273 заяви.
За період січень – серпень 2018 року - 411 звернень.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:
контрольно-перевірочної роботи;
інформування про ухилення від сплати податків;
консультацій з питань податкового законодавства.
До органів ДФС у Дніпропетровській області протягом січня – серпня 2019 року надійшло 13 колективних звернень від 100 громадян.
Позитивною тенденцією є те, що до ГУ ДФС протягом січня – серпня 2019 року не надходило повторних звернень. Це свідчить про надання працівниками органів ГУ ДФС зрозумілих та кваліфікованих відповідей на усні та письмові звернення заявників.
На виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДФС організовано відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДФС.
За 2019 рік керівництвом ГУ ДФС було проведено 11 особистих прийомів. В ході проведення 1 особистого прийому надано письмове звернення, яке розглянуто згідно чинного законодавства.