Всього за січень-червень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 67 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 35 звернень (52,3%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень (15 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,5%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 11 звернень (16,5 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,5 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (3 %)
За січень – червень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 116 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 17 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 116 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 43 (37,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 19 (16,4%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 19 (16,4%);
- податкова заборгованість - 11 (9,5%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (6,9%);
- податкова знижка - 3 (2,5%);
- отримання довідки про доходи – 2 (1,7%);
- інші питання – 11 (9,5%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 17 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 7 звернень (41,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 5 (29,4%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (11,8%);
- отримання довідки про доходи – 1 (5,9%);
- інші питання – 2 (11,8%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 43 одиниці (січень - червень 2024 – 73 звернення) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 13 одиниць (січень - червень 2024 – 4 звернення).