Всього за січень – вересень 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 204 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 335 одиниць. (січень – вересень 2021 року – 539 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 68 звернень (33,4%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 81 (39,7%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 15 (7,35%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернень (4,9%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – вересень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 154 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 13 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".
За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 449 звернень, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 46 звернень.