Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Організація роботи щодо відпрацювання та реагування на звернення отримані ДПС України на сервіс "Пульс

, опубліковано 09 квітня 2020 о 11:02

Управлінням податкових сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДПС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.

Всього за січень - березень 2020 року до  сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 158 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі -  звернення).

З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:

робота органів ДПС – 97 звернень (61,4 відс.);

звітність та реєстрація накладних – 37 (23,4 відс.);

за тематикою відносяться до інших категорій – 24 (15,2 відс.).

Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 111 звернень, в т.ч. за напрямком:

щодо роботи органів ДПС – 84 звернень;

до інших категорій – 27.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.