Управлінням податкових сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДПС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Всього за січень - березень 2020 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 158 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - звернення).
З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:
робота органів ДПС – 97 звернень (61,4 відс.);
звітність та реєстрація накладних – 37 (23,4 відс.);
за тематикою відносяться до інших категорій – 24 (15,2 відс.).
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 111 звернень, в т.ч. за напрямком:
щодо роботи органів ДПС – 84 звернень;
до інших категорій – 27.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.