Управлінням податкових сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДПС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Всього за січень 2020 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 58 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - звернення).
З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:
робота органів ДПС – 39 картки (67,2 відс.);
звітність та реєстрація накладних – 15 карток (38,5 відс.);
за тематикою відносяться до інших категорій – 4 картки (6,9 відс.).
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 39 звернень, в т.ч. за напрямком:
щодо роботи органів ДПС – 33 звернень;
до інших категорій - 6
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.