Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Організація роботи щодо відпрацювання та реагування на звернення отримані ДПС України на сервіс "Пульс"

, опубліковано 10 січня 2020 о 11:05

Управлінням обслуговування платників ГУ ДПС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДПС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.

Всього за січень – грудень  2019 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 625 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі -  звернення).

З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:

робота органів ДПС – 318 картки (50,9 відс.);

звітність та реєстрація накладних – 192 картки (30,7 відс.);

105 карток за тематикою відносяться до інших категорій.

Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 310 звернень, в т.ч. за напрямком:

щодо роботи органів ДПС – 234 звернень;

щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді - 23;

щодо перевірки СГ - 20.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.

У січні - грудні поточного року звернення, кваліфіковані за тематикою, як "скарга на корупційні дії працівників органів податкової служби" безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС не надходили.