Управлінням обслуговування платників ГУ ДПС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДПС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Всього за січень – грудень 2019 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 625 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - звернення).
З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:
робота органів ДПС – 318 картки (50,9 відс.);
звітність та реєстрація накладних – 192 картки (30,7 відс.);
105 карток за тематикою відносяться до інших категорій.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 310 звернень, в т.ч. за напрямком:
щодо роботи органів ДПС – 234 звернень;
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді - 23;
щодо перевірки СГ - 20.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.
У січні - грудні поточного року звернення, кваліфіковані за тематикою, як "скарга на корупційні дії працівників органів податкової служби" безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС не надходили.