Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 08 травня 2024 о 13:10

Всього за січень - квітень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 138 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році збільшилась на 11 одиниць  (січень - квітень 2023  року – 127 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 61 звернень (44,2%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 33 звернень (23,9%);
  • щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,5%)
  • щодо роботи центрів обслуговування платників - 4 звернення (2,9%).

 

За січень - квітень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 44 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  44 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

  • надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (27,3%);
  • контрольно-перевірочна робота – 9 (20,5%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 (18,2%);
  • податкова заборгованість - 2 (4,5%);
  • інші питання – 13 (29,5%).

 

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  4 звернення      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);
  • отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);
  • інші питання – 1 (25,0%).

За січень - квітень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 42 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 13 звернень.